sábado, 10 de noviembre de 2012

Vanguardias- Cancion (catalan)

Aquesta vegada


He decidit aprimarme

Amb la Dieta de Carding,

Res de peses,

Res de flexions i abdominals,

Millor, una bona cardada

Cada dia de la semana,

Nomes correré

Empaitan la xicota estimada,

Petons, caricies

I cert moviment,

Aprimar-se es cosa bona

Si ho fas a la teva manera,

La Dieta de Carding

Es el millor sistema

Per estar en forma,

dolÇa estada,

feliÇ sonriure

de tots dos despres de anar darrera

d’un paradis,

l’amor esta fet

per una parella

ben avinguda

i esforsada,

tranquils tots

dones i homes,

grans i joves,

la Dieta de Carding

no es cap porqueria,

i si aprofiteu be

la jugada

aquest estiu

lluireu tipaso,

algunes dones i donetes

m’han dit

que aixo de la Dieta

de Carding pot estar be

despres de pasar

per l’altar

i que si voll entrenar

em posi l’anell

de casat al dit,

si en la ma Esquerra

o dreta tan si val,

mentres el porti

dins del cor

i del meu cap.

Pero nenes,

Amb l’anell

Cardeu meyns,

M’ho va reconeixer

Un Sr. De certa edat,

Parlan de noviatge

I matrimoni,

Ja sabeu:

Home casat,

burro espallat.

Em van contestar

Lo seguent:

Res Gema,

Es el bon tracte

I compartir els traballs

De la llar

Com s’arriba

Al llit

Amb ganes de marro,

Lla Dieta de Carding

Es perfecte

Si el tracte

del home

es correcte,

si no fes-te el menjar tu

i la resta

i ja veures

com t’aprimes

sense pasar pel gimnas.

Adeu siau.



USA’S OFFICE DAVID’S STAR

www.myspace.com/distrosionstack



No hay comentarios: