domingo, 17 de febrero de 2013

Vanguardias- Entenc el meu error, ho sento molt.

A la rosa, roseta preciosa.

No se que em pasa a vegades,
pot ser aquellas frases malaides,
segurament no sera sempre,
¡Perdonam!
la veritat es que amb la unica persona
que puc tindre una relació es amb tu
que et reserves per mi,
entenc el meu error
pero no tenien res parlat
i encara no, espero que continues
reservante per a mi,
perdonam si no em dedico mes a tu
pero quan et preguntave
amb la mirada
quan ens trobem a les escales
no em costentaves,
saps, es dificil viure aixi,
tal com es parle de mi,
tal com sem tracte
de lo unic que soc culpable
es de no anar contra els meus propis
interesos personals,
si els americans pagen lo que pagen
es perque ho val, enlloc regalen res per res,
he viscut amb ells sempre millor que aqui
i intento tornar amb ells,
els teus pares em coneixen fa anys,
no creia que pensesis en mi,
perque no preguntes abans?
si t'agrado, perque no ho dius amb amor i dolÇor?
et dire lo que li deia a les meves
amiges de Nova York
quan et vulgis casar amb un home
no et fiquis al seu llit fins despres
de haveros posat el anell,
vols anar a pasejar? anem,
vols petons? soc delicat i carnal
pero si quan ens trobem
i et miro,fuigs, que vols que pensi?
pot ser que conegui les dones pero pot ser
que no tant,
dibuixo be, soc tranquil, els preus
miserables, com sempre,
perque no parlem i veiem?
ets bella per mi com l'aroma
de la pluja recent caigude sobre la terra
amb perfum de romani i taronja,
els teus ulls, cos i cabells,
formidable roseto mediterrani,
per aixo parlave dels teus pares,
Perdonam mentres no et falti en res greu,
si saps lo que es millor per tots dos?
perque no m'ajudes?,
Adeu siau.

USA'S OFFICE DAVID'S STAR
www.myspace.com/distrosionstack

No hay comentarios: